Projektas Nr. 02.3.1-CPVA-V-529-01-0012 „Elektroninių migracijos paslaugų kūrimas“

 Europos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamas projektas

Migracijos departamentas kartu su Policijos departamentu, Asmens dokumentų išrašymo centru, Informatikos ir ryšių departamentu, Užsienio reikalų ministerija, VĮ Registrų centru, Lietuvos darbo birža ir Nacionaliniu egzaminų centru įgyvendino Europos regioninės plėtros fondo lėšomis finansuojamą projektą, kurio metu buvo sukurtas išorinis Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) portalas www.migracija.lt. Įgyvendinus projektą, sukurta išankstinių vizitų rezervacijos sistema bei e. migracijos paslaugų vedlys. Prisijungę prie savo asmeninės MIGRIS paskyros, klientai gali stebėti pateiktų prašymų nagrinėjimo eigą, gauti informacijos apie galiojančius savo ir nepilnamečių vaikų asmens dokumentus, pateikti pranešimus apie prarastus dokumentus, užsisakyti informavimo apie dokumentų galiojimo pabaigą paslaugą. 

Atnaujinimo data: 2024-02-09