BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.


Migracijos departamentas pradės teikti naujas paslaugas: pradeda veikti kurjerio paslauga

Data

2022 08 29

Įvertinimas
0
MD.jpg

Nuo rugsėjo 5 d. Migracijos departamentas, bendradarbiaudamas su Asmens dokumentų išrašymo centru prie VRM, pradės teikti klientams patogesnes mobilias paslaugas: už papildomą mokestį Lietuvoje veiks kurjerio paslauga, dokumentus bus galima atsiimti kitame skyriuje, nei pateiktas prašymas, bei kitas patogesnes paslaugas.

„Atsižvelgiame į išaugusį klientų mobilumą – pristatome patogesnius būdus atsiimti asmens tapatybės dokumentus. Nuo rudens pradeda veikti kurjerio paslauga: asmens dokumentai bus pristatomi į klientams patogią vietą, taip pat dokumentus bus galima atsiimti ne tame pačiame padalinyje, kuriame buvo priimtas prašymas, pvz., prašymą galima pateikti Alytaus skyriuje, o dokumentą atsiimti jau Radviliškyje. Dar viena svarbi naujovė skubantiems keliautojams – pasą ypatingos skubos tvarka bus galima užsisakyti bet kuriame departamento skyriuje ir tą pačią dieną atsiėmus Vilniuje skubėti į oro uostą“, – sako Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė.

Asmens tapatybės dokumentų pristatymas

Nuo rugsėjo 5 d. atsiranda galimybė kliento pageidavimu asmens tapatybės kortelę, jeigu ji yra be e. parašo sertifikato, ar pasą pristatyti kliento nurodytu adresu Lietuvoje ir įteikti per kurjerį. Šios paslaugos kaina – 9,99 Eur. Paslauga teikiama tik kreipiantis dėl asmens tapatybės kortelės ar paso išdavimo (keitimo) bendra tvarka, paslaugos mokestis taikomas už atskirai kiekvienam užsakomam dokumentui. Svarbu žinoti, kad kurjerio paslauga nebus teikiama tokiais atvejais:

  • kai Lietuvos Respublikos asmens tapatybę ir pilietybę patvirtinantis dokumentas išduodamas pirmą kartą;
  • kai pilietis pageidauja asmens dokumentą gauti skubos tvarka, t. y tą pačią dieną, per 1 darbo dieną ar 5 darbo dienas;
  • prašymo išduoti asmens tapatybės kortelę teikimo metu pilietis išreiškė pageidavimą, kad asmens tapatybės kortelėje būtų įrašytas asmens elektroninės atpažinties sertifikatas ir kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas;
  • asmuo neturi galiojančio asmens dokumento (paso ar asmens tapatybės kortelės – t. y. jį pametė, jis pavogtas arba jo galiojimas baigėsi seniau nei prieš mėnesį).

Taip pat atsiranda galimybė pasą ir asmens tapatybės kortelę atsiimti ne tame pačiame Migracijos departamento padalinyje, kuriame teikiamas prašymas, o kitame kliento pasirinkimu, t. y. klientas prašymo pateikimo metu turės nurodyti, kuriame skyriuje pageidauja atsiimti dokumentą.

Svarbus pasikeitimas dėl elektroninio parašo sertifikato: klientui atsiranda galimybė pasirinkti, ar asmens tapatybės kortelę užsisakyti su elektroninio parašo sertifikatu, ar be jo. Jeigu elektroninio parašo sertifikato nepageidaujama, tai asmuo gavęs asmens tapatybės kortelę negalės su ja pasirašyti el. būdu.

 Naujovės pasą užsisakant skubos tvarka, t. y. tą pačią dieną 

Kreipiantis dėl paso ypatingos skubos tvarka (tą pačią dieną) pasą gyvoje eilėje bus galima užsisakyti ne tik Vilniuje, kaip kad buvo iki šiol. Dėl paso išdavimo tą pačią dieną  galima kreiptis iki 12 val. pvz., Klaipėdoje, o jį atsiimti tą pačią dieną po 15 val. Vilniuje.   Atsiėmimas galimas tik Vilniaus mieste. Paso ypatingos skubos tvarka, t. y. tą pačią dieną paslaugos kaina – 190 Eur. Atkreiptinas dėmesys dėl laiko pasą užsisakant tą pačią dieną:

  • jeigu prašymas pateiktas iki 9 val. – atsiimti galima tą pačią dieną Vilniuje nuo 11 val.;
  • jeigu prašymas pateiktas 9–12 val. – atsiimti galima tą pačią dieną Vilniuje nuo 14 val.