Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS:

  • apdoroja, rengia ir teikia informaciją su buhalterine apskaita ir finansų valdymu susijusiais klausimais;
  • apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;
  • rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus;
  • rengia paraiškas dėl projektų finansavimo Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis;
  • administruoja Migracijos departamento projektų įgyvendinimą (koordinuoja projektų finansavimo sutarčių rengimą ir pasirašymą, rengia mokėjimų prašymus, grafikus, patirtų išlaidų deklaracijas, kitus finansinius dokumentus, susijusius su projektų lėšų panaudojimu ir atsiskaitymu);
  • rengia ir teikia informaciją, susijusią su Europos Sąjungos ir (ar) kitų fondų finansavimo veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimu susijusiais klausimais;
  • konsultuoja priskirtos srities klausimais;
  • šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;                  
  • turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirties finansų administravimo srityje;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinės veiklos valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą;
  • mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.