FUNKCIJOS:
- apdoroja, rengia ir teikia informaciją su buhalterine apskaita ir finansų valdymu susijusiais klausimais;
- apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;
- rengia konkrečių viešųjų pirkimų dokumentus;
- rengia paraiškas dėl projektų finansavimo Europos Sąjungos ir kitų fondų lėšomis;
- administruoja Migracijos departamento projektų įgyvendinimą (koordinuoja projektų finansavimo sutarčių rengimą ir pasirašymą, rengia mokėjimų prašymus, grafikus, patirtų išlaidų deklaracijas, kitus finansinius dokumentus, susijusius su projektų lėšų panaudojimu ir atsiskaitymu);
- rengia ir teikia informaciją, susijusią su Europos Sąjungos ir (ar) kitų fondų finansavimo veiklos planavimo dokumentų įgyvendinimu susijusiais klausimais;
- konsultuoja priskirtos srities klausimais;
- šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirties finansų administravimo srityje;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinės veiklos valdymą, viešųjų pirkimų organizavimą;
- mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.