FUNKCIJOS:
- veža Migracijos departamento darbuotojus į paskirties vietą;
- veža korespondenciją į Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministeriją;
- surenka gautą korespondenciją iš Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos, specialiųjų kurjerių ir Lietuvos pašto;
- užtikrina gerą automobilio techninę būklę ir švarą, tinkamą automobilio eksploatavimą;
- nustato automobilio gedimus ir imasi priemonių, kad jie būtų pašalinti;
- rengia mėnesio, ketvirčio ir metų ataskaitas apie automobilio panaudojimą;
- tikrina ir prižiūri ūkinį inventorių;
- tikrina patalpų elektros, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, vandentiekio, santechnikos įrenginių, priešgaisrinio inventoriaus būklę, imasi priemonių, kad sistemos ir įrenginiai būtų techniškai tvarkingi;
- pagal galimybes vykdo patalpų sistemose bei įrenginiuose įvykusių avarijų likvidavimą ir gedimų pašalinimą (esant poreikiui atlieka smulkius santechnikos, baldų remonto bei surinkimo, staliaus bei kitus patalpų remonto darbus), imasi priemonių pašalinti priežastis, apie pastebėtus trūkumus, gedimus informuoja skyriaus patarėją, teikia siūlymus dėl jų pašalinimo;
- šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- turėti teisę vairuoti atitinkamos kategorijos transporto priemones.