FUNKCIJOS:
- derina Migracijos departamento direktoriaus darbotvarkę ir užtikrina sklandų jos įgyvendinimą;
- organizuoja Migracijos departamento darbuotojų ir svečių priėmimą;
- organizuoja ir koordinuoja Migracijos departamento darbuotojų renginius, pasitarimus;
- informuoja Migracijos departamento darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus ir susitikimus, supažindina juos su darbotvarke, kviečia kitus dalyvius į minėtus renginius;
- protokoluoja Migracijos departamento vadovų posėdžių metu pateikiamą informaciją, su protokolu supažindina reikiamus Migracijos departamento darbuotojus;
- kas savaitę rengia informaciją apie renginius, kuriuose dalyvauja Migracijos departamento direktorius, ir skelbia ją Migracijos departamento interneto svetainėje;
- priima informaciją Migracijos departamento direktoriaus tarnybiniais telefonais, kai jo nėra darbo vietoje, prireikus gautą informaciją perduoda pagal kompetenciją kitiems Migracijos departamento darbuotojams;
- valdo Migracijos departamento direktoriui adresuotus vidinės ir išorinės informacijos srautus, įvertina informacijos aktualumą ir užtikrina jos perdavimą laiku;
- organizuoja Migracijos departamento darbuotojams skirtos informacijos sklaidą, teikia vadovybei pasiūlymus dėl vidaus komunikacijos tobulinimo;
- rengia Migracijos departamentui ir kitoms valstybės įstaigoms bei užsienio partneriams svarbių įvykių metinį kalendorių, organizuoja sveikinimų rengimą ir siuntimą;
- prižiūri Migracijos departamento interneto svetainių turinį, inicijuoja ir koordinuoja informacijos pateikimą departamento interneto svetainėse, socialiniuose tinkluose, darbuotojų žinių bazėje;
- užtikrina įvairių dokumentų, adresuotų Migracijos departamento direktoriui, tvarkymą;
- užsako ir skirsto transporto priemones Migracijos departamento darbuotojams;
- pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis;
- šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę nei 1 metų administracinio darbo patirties;
- mokėti anglų kalbą B2 lygiu;
- mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.