Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS:

  • derina Migracijos departamento direktoriaus darbotvarkę ir užtikrina sklandų jos įgyvendinimą;
  • organizuoja Migracijos departamento darbuotojų ir svečių priėmimą;
  • organizuoja  ir koordinuoja Migracijos departamento darbuotojų renginius, pasitarimus;
  • informuoja Migracijos departamento darbuotojus apie rengiamus posėdžius, pasitarimus ir susitikimus, supažindina juos su darbotvarke, kviečia kitus dalyvius į minėtus renginius;
  • protokoluoja Migracijos departamento vadovų posėdžių metu pateikiamą informaciją, su protokolu supažindina reikiamus Migracijos departamento darbuotojus;
  • kas savaitę rengia informaciją apie renginius, kuriuose dalyvauja Migracijos departamento direktorius, ir skelbia ją Migracijos departamento interneto svetainėje;
  • priima informaciją Migracijos departamento direktoriaus tarnybiniais telefonais, kai jo nėra darbo vietoje, prireikus gautą informaciją perduoda pagal kompetenciją kitiems Migracijos departamento darbuotojams;
  • valdo Migracijos departamento direktoriui adresuotus vidinės ir išorinės informacijos srautus, įvertina informacijos aktualumą ir užtikrina jos perdavimą laiku;
  • organizuoja Migracijos departamento darbuotojams skirtos informacijos sklaidą, teikia vadovybei pasiūlymus dėl vidaus komunikacijos tobulinimo;
  • rengia Migracijos departamentui ir kitoms valstybės įstaigoms bei užsienio partneriams svarbių įvykių metinį kalendorių, organizuoja sveikinimų rengimą ir siuntimą;
  • prižiūri Migracijos departamento interneto svetainių turinį, inicijuoja ir koordinuoja informacijos pateikimą departamento interneto svetainėse, socialiniuose tinkluose, darbuotojų žinių bazėje;
  • užtikrina įvairių dokumentų, adresuotų Migracijos departamento direktoriui, tvarkymą;
  • užsako ir skirsto transporto priemones Migracijos departamento darbuotojams;
  • pagal kompetenciją palaiko ryšius su kitomis valstybės ir savivaldybių institucijomis ir įstaigomis;
  • šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:

  • turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę nei 1 metų administracinio darbo patirties;
  • mokėti anglų kalbą B2 lygiu;
  • mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.