FUNKCIJOS:
- apdoroja su informacinėmis technologijomis susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą;
- rengia informacinių technologijų vystymo planus, strategijas ir kitus dokumentus arba prireikus koordinuoja informacinių technologijų vystymo planų, strategijų ir kitų dokumentų rengimą;
- rengia ir dalyvauja rengiant informacinių sistemų ar registrų, susijusių su Migracijos departamento veikla, plėtros investicinius projektus;
- koordinuoja informacinių sistemų ar registrų, susijusių su Migracijos departamento veikla, kūrimo ir plėtros projektų vykdymą, fiksuoja ir vertina tarpinius ir galutinius projektų įgyvendinimo rezultatus, identifikuoja esamas problemas ir galimas rizikas, dalyvauja darbo grupių veikloje;
- dalyvauja informacinių sistemų ar registrų, susijusių su Migracijos departamento veikla, kūrimo, plėtros, diegimo ir testavimo, programinės įrangos priėmimo eksploatuoti veiklose;
- dalyvauja rengiant informacinių sistemų projektų mokėjimo prašymus, veiklų vykdymo grafikus ir kitus susijusius dokumentus;
- analizuoja ir apibendrina informaciją apie vykdomus ir baigtus registrų ir informacinių sistemų kūrimo ir plėtros projektus, teikia pasiūlymus informacinių sistemų plėtros klausimais;
- organizuoja projektų valdymo darbo grupių posėdžius;
- šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
- turėti 1 metų darbo patirties informacinių technologijų srityje;
- mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.