Pareigų aprašymas

FUNKCIJOS:

  • prižiūri ir administruoja informacines sistemas, taikomąją programinę įrangą, sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą;
  • diegia ir parametrizuoja sisteminę programinę įrangą, duomenų perdavimo tinklus ir techninę įrangą;
  • dalyvauja kuriant, tobulinant, testuojant ir diegiant informacines sistemas ir taikomąją programinę įrangą;
  • atlieka ekspertinį programinės ar techninės įrangos įsigijimo vertinimą;
  • nustato informacinių technologijų sutrikimų priežastis ir šalina sutrikimus arba koordinuoja sutrikimų šalinimą;
  • vykdo arba koordinuoja išrašymo įrenginių techninės priežiūros vykdymą;
  • teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant duomenų bazėse ir informacinėse sistemose esančią informaciją;
  • telefonu, el. paštu ar kitomis telekomunikacijos priemonėmis teikia klientams informaciją, susijusią su Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, tvarkomomis informacinėmis sistemomis ar registrais, nagrinėja klientų skundus, prašymus, rengia atsakymų, raštų projektus;
  • telefonu, el. paštu ar kitais būdais konsultuoja Migracijos departamento darbuotojus informacinių sistemų ar registrų naudojimo klausimais, teikia pagalbą apdorojant ir panaudojant informacinėse sistemose ar registruose esančią informaciją.

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:

  • turėti aukštąjį universitetinį (technologijos mokslų studijų srities informatikos inžinerijos krypties arba fizinių mokslų studijų srities informatikos, informacijos sistemų arba programų sistemų krypties) arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
  • mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
  • mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis, „Microsoft Office“ raštinės programų paketu, išmanyti darbo su valstybės informacinėmis sistemomis principus.