Funkcijos

  • teikia informaciją lietuvių, anglų ir rusų kalbomis asmenims, kai kreipiamasi elektroninėmis ryšio priemonėmis ar raštu, apie Migracijos departamento veiklą, vykdomas procedūras, susijusias su sprendimų priėmimu;
  • konsultuoja ir teikia pagalbą asmenims, kai siekiama naudotis Migracijos departamento teikiamomis administracinėmis paslaugomis;
  • administruoja ir tvarko informacijos teikimą elektroninėmis ryšio priemonėmis, analizuoja asmenų, kurie kreipiasi dėl informacijos suteikimo, srautus bei prašomos informacijos turinį;
  • tvarko ir atnaujina Migracijos departamento žinių bazės, interneto bei intraneto svetainių informaciją;
  • užtikrina vienodo informacijos teikimo standarto taikymą ir bendrų reikalavimų laikymąsi informacijos teikimo srityje;
  • koordinuoja informacijos teikimo procesus Migracijos departamento administracijos padaliniuose;
  • atlieka asmenų pasitenkinimo Migracijos departamento teikiamomis administracinėmis paslaugomis migracijos srityje analizę;
  • nagrinėja prašymus, pranešimus ir skundus, gautus iš fizinių ir juridinių asmenų, rengia atsakymus arba jų projektus;
  • analizuoja ir planuoja Migracijos departamento darbuotojų profesinės kvalifikacijos tobulinimo poreikius, teikia siūlymus dėl mokymo programų parengimo, jų atnaujinimo bei vykdymo;
  • organizuoja arba dalyvauja rengiant Migracijos departamento profesinės kvalifikacijos tobulinimo programas, jas įgyvendina;
  • organizuoja ir vykdo Migracijos departamento darbuotojų profesinės kvalifikacijos tobulinimą pagal mokymo programas;
  • rengia siūlymus dėl mokymo proceso formų ir metodų bei juos įgyvendina;
  • atlieka mokymo kokybės vertinimą;
  • pagal kompetenciją atlieka migracijos srities darbuotojo profesinės veiklos viešinimą;
  • Migracijos departamento direktoriaus pavedimu atstovauja Migracijos departamentui Lietuvoje ir užsienyje;
  • rengia skyriaus veiklos ataskaitas;
  • vykdo kitus Migracijos departamento direktoriaus pavedimus, kad būtų pasiektas Migracijos departamento strateginis tikslas.