FUNKCIJOS:
- atstovauja Migracijos departamento interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose arba, jeigu reikia, koordinuoja atstovavimą Migracijos departamento interesams teismuose ir kitose institucijose, įstaigose bei organizacijose ir rengia susijusius dokumentus arba, jeigu reikia, koordinuoja susijusių dokumentų rengimą;
- apdoroja su tarptautinių ryšių palaikymu susijusią informaciją;
- bendradarbiauja su užsienio valstybių institucijomis ir organizacijomis;
- rengia Migracijos departamento direktoriaus įsakymų projektus, sutartis ir kitus su teisės klausimais susijusius dokumentus;
- teikia pasiūlymus dėl sutarčių ir kitų su teisės klausimais susijusių dokumentų nuostatų įgyvendinimo ar tobulinimo;
- pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pareiškimus, teikia informaciją, rengia atsakymų ir kitų raštų projektus;
- rengia ir teikia su teisės klausimais susijusią informaciją arba, jeigu reikia, koordinuoja su teisės klausimais susijusios informacijos rengimą ir teikimą;
- konsultuoja Migracijos departamento darbuotojus teisės aktų Migracijos departamento kompetencijos srityse aiškinimo ir taikymo klausimais, kad būtų užtikrinta vienoda ir tinkama teisės taikymo praktika;
- šias pareigas einantis darbuotojas vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Migracijos departamento veikla susijusius pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI:
- turėti ne žemesnį kaip socialinių mokslų studijų srities, teisės studijų krypties aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- mokėti anglų kalbą B1 lygiu;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais Lietuvos Respublikos pilietybės, asmens tapatybę patvirtinančių dokumentų ir užsieniečių teisinės padėties klausimus;
- mokėti dirbti „Microsoft Windows“ operacinėmis sistemomis ir „Microsoft Office“ raštinės programų paketu.