Mobilią paslaugą, kai klientas dėl negalios negali pats nuvykti į Migracijos departamento teritorinį skyrių dėl dokumentų (asmens tapatybės kortelių, pasų, leidimų gyventi) išdavimo ar keitimo, galima užsakyti telefonu. Tokiais atvejais Migracijos departamento darbuotojas su mobiliąja biometrinių duomenų registravimo įranga atvyks į namus, sveikatos priežiūros ar globos įstaigą ir priims prašymą išduoti ar keisti dokumentą.
Dėl paslaugos užsakymo skambinkite Migracijos departamento skambučių centro telefono numeriu 8 707 67000, o skambinant iš užsienio +370 5 271 711.
Patvirtinus Migracijos departamento mobilios paslaugos teikimo kliento nurodytoje vietoje tvarkos aprašą (2023-06-05, įsakymo Nr. 3K-159), užsakant paslaugą el. paštu [email protected] prašome nurodyti tokius duomenis:
• asmens vardą ir pavardę;
• pilietybę;
• gimimo datą;
• turimo dokumento rūšį ir galiojimo laiką;
• dokumentą, kurį pageidaujama užsakyti;
• adresą, kuriuo turėtų atvykti Migracijos departamento darbuotojai;
• kontaktinį telefono numerį;
• priežastį, dėl kurios klientas pats negali atvykti į Migracijos departamento klientų aptarnavimo skyrių (pvz., negalia, sveikatos būklė, laisvės apribojimas);
• informaciją apie negalią patvirtinančius dokumentus (jei tokius turi) bei informaciją, jei klientas serga pavojingomis ar užkrečiamomis ligomis.
Dėmesio: mobili paslauga neteikiama, jei iki turimo asmens dokumento galiojimo pabaigos liko daugiau nei 3 mėnesiai.