Susitikimo Migracijos departamente metu svečiai supažindinti su Lietuvos migracijos informacine sistema MIGRIS, Migracijos departamento teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, o taip pat – su tolimesniais Migracijos departamento teikiamų paslaugų skaitmenizavimo ir automatizavimo planais.
Delegacijai pristatyta ir nuo 2023 metų pradžios užsieniečiams teikiama paslauga, kuomet leidimų laikinai gyventi Lietuvoje užsieniečiai gali kreiptis į išorės paslaugų teikėjo padalinius, esančius daugiau kaip trijose dešimtyse pasaulio valstybių.
Svečius iš Turkijos domino bendra leidimų laikinai gyventi Lietuvoje išdavimo tvarka, o taip pat šių dokumentų išdavimo aspektai specifinėms grupėms: lietuvių kilmės asmenims bei asmenims, turintiems teisę atkurti Lietuvos pilietybę, taip pat – asmenims, perkeltiems iš įvairių krizių paveiktų valstybių. Delegacija domėjosi ir praktiniais šių procedūrų aspektais: asmens prašymo bei būtinų dokumentų pateikimu, jų tikrinimo eiga, papildomos informacijos rinkimu bei vertinimu.