BDAR
gdpr

Jūsų asmens duomenų valdymas

Šiame tinklapyje gali būti naudojami slapukai ar kiti jūsų asmens duomenys tinklapio funkcionalumo tikslais. Kai kurie iš šių slapukų yra būtini, o kiti padeda mums patobulinti jūsų patirtį ir gauti duomenų, kaip ši svetainė yra naudojama.


Pradeda veikti Migracijos departamento skambučių centras

Data

2019 10 31

Įvertinimas
1
Centriukas.jpg

Migracijos departamentas informuoja, kad jau nuo šio pirmadienio, lapkričio 4 d., informacija apie migracijos paslaugas klientams lietuvių, rusų ir anglų kalbomis bus teikiama vieningu Migracijos departamento skambučių centro telefono numeriu – 8 707 67000. Klientai bus konsultuojami Lietuvos Respublikos pasų ir asmens tapatybės kortelių, užsieniečių, elektroninių migracijos paslaugų (MIGRIS) ir kitais klausimais.

Informacija apie migracijos paslaugas nebus teikiama ankstesniais Migracijos departamento ir Policijos departamento bendraisiais informacijos teikimo numeriais.

Paklausimus el. paštu klientai ir toliau galės siųsti bendruoju Migracijos departamento el. p. – info@migracija.gov.lt.

Migracijos departamento direktorė Evelina Gudzinskaitė džiaugiasi, kad Migracijos departamento skambučių centro įkūrimas – dar viena kompleksinė priemonė gerinant klientų aptarnavimą: „Atsinaujinęs Migracijos departamentas diegia naujus klientų aptarnavimo standartus – nuo šiol klientai visą reikiamą informaciją gaus laiku, paskambinę vienu telefono numeriu. Atsižvelgiant į klientų poreikius, konsultacijos bus teikiamos lietuvių, rusų ir anglų kalbomis“.

Migracijos departamentas primena, kad spalio 14 d. startavo nauja migracijos paslaugų informacinė sistema MIGRIS (www.migracija.lt), kurioje klientai gali el. būdu teikti prašymus dėl leidimų gyventi, rezervuoti vizito į Migracijos departamento skyrius laiką, rasti informacijos apie migracijos paslaugas. „Užsieniečių patogumui informacija užsieniečių ir Lietuvos Respublikos pilietybės klausimais bus teikiama ir Migracijos departamento skyriuose, iš anksto rezervavus vizito laiką, o siekdami mažinti klientų eiles skyriuose, nuo lapkričio 4 d. įsteigiame daugiau klientų aptarnavimo langelių,“ – teigiamus pokyčius vardija E. Gudzinskaitė.