Nuo šiol komunikacija per MIGRIS paskyras – ir su juridinių asmenų atstovais
Migracijos departamentas, gerindamas teikiamų elektroninių paslaugų kokybę bei tobulindamas Lietuvos migracijos informacinės sistemos MIGRIS veikimą, joje įdiegė papildomas komunikacijos galimybes.
Esant poreikiui, šios priemonės leis Migracijos departamentui teikti paklausimus juridiniams asmenims bei iš jų gauti aktualią informaciją naudojantis MIGRIS sistemos paskyromis. Be to, įstaigos ir juridinio asmens komunikacija šioje aplinkoje bus prieinama ir su juridiniu asmeniu susijusiems bei reikiamus įgaliojimus turintiems atstovams, pavyzdžiui, įmonę atstovaujantiems teisininkams, tarpininkams ir pan.
Anksčiau pastarosios funkcijos nebuvo, o įstaigos komunikacija su juridiniais asmenimis vykdavo siunčiant žinutes el. paštu ir be galimybės į ją oficialiai įtraukti kitus suinteresuotas šalis.
Be to, įdiegtoji naujovė Migracijos departamentui bei visiems juridiniams asmenims leis gerokai sumažinti ir biurokratinio susirašinėjimo apimtis, kadangi iki šiol dalis komunikacijos prašant pateikti, patikslinti ar papildyti informaciją vis dar vykdavo siuntinėjant atskirus raštus.
Atnaujinimo data: 2024-12-17
Taip pat skaitykite:
Šilalės skyriuje dėl interneto ryšio gedimo laikinai sustabdytas klientų aptarnavimas
Svarbi informacija Migracijos departamento klientams Klaipėdoje
Baigtas vienas iš Asmens dokumentų išrašymo centro reorganizavimo etapų
Iki šiol popieriniais buvę laikinieji pažymėjimai nuo gruodžio taps elektroniniais
Ilginamas prašymo pakeisti leidimą laikinai gyventi pateikimo terminas